fredag 14 februari 2014

Kärlek vid första ögonkastet

Jag tycker det är trevligt med mönster som inte kommer ifrån de "stora drakarna" och blev glad när jag hittade detta guldkorn från  République du Chiffon. Jag föll pladask för denna blus med den underbart roliga kragen. Jag har några Liberty-tyger som jag köpte på Nygårdsannas utförsäljning som skulle passa perfekt och jag är lite sugen på att sy en blus. Tror det får bli till att beställa mönstret. Är du lika sugen så hittar du mönstret här.
Love at first sight! Yes I really fell in love when I saw this blouse and even better it is a independent pattern. République du Chiffon is new for me but I think I shall buy this pattern. I have some Liberty-fabric I bougt from Nygårdsanna which should be perfect to use.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar