tisdag 6 oktober 2009

RB-auktion - mössa!



Nu startar jag första auktionen till förmånen för Rosa bandet. Auktionsreglerna kan du läsa här ovan (längst upp på bloggen) och aktionen stänger på söndag 24.00. Det är tidpunkten för kommentaren ni skrivet som gäller och jag har kontrollerat att tidsinställningen stämmer.




Auktionsföremål: Valfri mössa (av de på bilden) i stlk 2-5 år eller 5-8 år (passar även vuxen åtminstone på mig med stlk 56)

Sluttid: Söndag 11 oktober kl 24.00

Lägsta bud: 50 kr (bjuder ingen över skänker jag själv 50 kr till Rosa bandet)


Hjälp mig marknadsföra auktionen så att det blir en bra slant till Rosa bandet. Jag tjänar inget själv på detta utan inkomsten går oavkortat till Rosa Bandet och dessutom skänker min käre far samma summa. Frakten bjuder jag på!

5 kommentarer:

  1. Åh vilken bra idé!!!
    Jag bjuder 75 kr.

    SvaraRadera
  2. Har länkat på min blogg och lånat bilden, hoppas det är ok? Säg till annars!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag bjuder 100:-
    Bra initiativ!

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Så snygga mina tjejer skulle bli i en NyfiQen mössa. Jag bjuder 120!
    //Thea (Kokalal)

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Bra idé!! Bjuder 140 kr!

    //Ulrika
    ulrika_filip@hotmail.com

    SvaraRadera