torsdag 1 oktober 2009

Rosa, rosa, rosa!!!!

Denna månaden så är det mesta rosa, för idag börjar kampanjen rosa bandet till förmån för bröstcancer. Alla bidrag till cancerforskning är värdefulla anser jag och just cancer har ju berört mig på nära håll. Min lilla mamma gick bort för 7 år sedan i cancer, dock inte med start i bröstet och själv blev jag ju drabbad av en mildare form av hudcancer som opererades bort i somras.



Auktioner - Auktioner - Auktioner



Denna månaden kommer det att bli ett antal auktioner här på bloggen till förmån för cancerforskningen. Jag skänker all inkomst från auktionerna till rosa bandet, bjuder på frakten för auktionerad vara och dessutom har min kära pappa lovat att skänka samma summa som jag får in på mina auktioner. Så håll utkik så kan ni buda på kläder ifrån nyfiQen och dessutom göra en god gärning. Mer information kommer när första auktionen läggs upp.

1 kommentar: