måndag 6 oktober 2008

Önskelista

För ett tag sedan så skrev jag en önskelista om vad jag önskade mig när jag fyllde år. Jag skrev också att de flesta saker skulle jag nog få köpa själv om jag skulle få dem. Nu har jag blivit firad och jag kan stryka lite på önskelista. Jag fick en sak som stod med och det var en dammsugare, en riktig älskling som skall pryda köket. Det blev ingen knallig färg utan en härligt sandfärgad som stämmer bra överens med färgerna i köket. Jag återkommer med bild på detta vid ett senare tillfälle.


Det andra jag kan stryka på önskelistan var kamera - nu fick jag ju ingen Panasonic DMC-TZ5 som jag önskade mig. Istället så fick jag en Canon EOS450D!!!!!

Wow!!!!!

Vilken lycka, det kunde jag ju aldrig tänka eller ens drömma om. Här har iallafall fotats i helgen och kameran har redan tagit ca 300 bilder om mer lär det bli de närmsta veckorna. Så här som nybörjar så blir ju korten enormt bra om jag får säga det själv. Jag tror nästan man kan bli "proffs" enbart genom material. Här kommer iallafall lite blandad kompott av motiv som är fotade i helgen.









Tack käre far, bror och Lotta!
Tack även närmsta familjen med Johan i spetsen samt svärmor och svärfar helt perfekt presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar