söndag 20 januari 2013

En underbar dag!

Vi utnyttjade det helt fantastiska vädret idag genom ett besök i den närbelägna pulkabacken. Kunde heller inte låta bli att ta med kameran för en lite fotosession som slutade med 170 bilder. ;-) Foto är ett stort intresse som jag tyvärr inte har tagit mig tid för den sista tiden. 


Solen strålade och träden hade härlig rimsfrost på sig. Ett fantastiskt sagolandskap.


Bobben användes flitig och backen innehåller några härliga och lagom stora hopp. En ansvarslös förälder glömde dock hjälmen hemma. Tur vi var själva i backen vilket minskar risken för olyckor.



Klarblå himmel, natur och vit snö är ett säkert kort för att få härliga bilder. Idag kom vi dessutom ut på förmiddagen då ljuset är det allra bästa.



Naturligtvis var jag tvungen att utnyttja min alldeles egna och underbara fotomodell. Jag har trimmat Gabriel i tidig ålder så att röra sig och få till härligt spontana poser går riktigt bra.

Jag återkommer inkom kort med lite bilder  på sydda plagg, framförallt till mig själv. Har sytt en hel del den sista tiden och idag så riggade jag faktiskt min kamera för första gången på stativet som jag haft sedan flera år tillbaka. Innan jul köpte jag dessutom en fjärrutlösare så nu skall jag bara träna så jag får till lika bra poser som Gabriel. ;-)

På återsseende och glöm inte att njuta av en fantastisk söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar