onsdag 23 januari 2013

Dagens!

I de flesta modebloggar så visas det "dagens" och varför skulle inte jag göra det också. :-)



Här kommer dagens, fotad med stativ som jag haft i min ägo i flera år utan att använda det och med en fjärrkontroll till kameran som jag köpte en bit innan jul. Ibland tar saker och ting lång tid, men nu äntligen har jag använt utrustningen. Hur kul som helst att fota livebilder med sig själv som fotomodell, men jag inser att man måste träna mer på poser. ;-)



Idag var jag nästan uteslutande klädd i egensydda kläder, bara trosor och sockar var köpta. Mao så var BH (efter att sytt egen som sitter kanon så använder  jag inget annat), byxor, tunika och kofta sydda. Ni inser att jag ligger riktigt långt efter med blogginlägg på sydda alster. Jag lovar att det kommer mer detaljerade inlägg inom kort. :-)

3 kommentarer:

  1. Snygg outfit! Kul att du sytt det mesta själv!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Nu måste vi dra igång en me made dag så fler får visa upp sig ;-)

    SvaraRadera
  3. Tack! En utmaning om "dagens" finns nu på FB "Vuxna sytokar". ;-)

    SvaraRadera