måndag 7 november 2011

Rensa i röran - badrumsskåp

En blogg som jag följer är Ulrika Gabriel som titulerar sig coach & inspiratör och det lever hon verkligen upp till. Man får enorm inspiration av att läsa vad hon skriver. En sak om ger tillfredsställelse är att "rensa i röran" och denna utmaning har hon dragit igång på sin blogg. Jag är inte sen att hänga på för det är något som verkligen behövs hemma hos oss, "ekorre" som jag är. :-)

Egentligen borde jag ha rapporterat första rensningen redan förra veckan men då var det inte bara mitt badrumsskåp som var i kaos. Nu kör vi hårt denna vecka istället. Här kommer en förebild på vårt badrumsskåp som verkligen behöver röjas. Här kan man bland annat hitta en del produkter som användes när 4-årige Gabriel var bebis. :-o



Jag återkommer med en trevlig efterbild inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar