söndag 20 november 2011

Julmarknad på Hjälmaregården, Läppe

Första dagen på julmarknaden avklarad! Varje gång blir man glatt överaskad hur kul det är att möta kunderna direkt. Julmarknaden har i år flyttat till Hjämargården vilket kändes väldigt bra. När man kom på morgonen tittade solen försiktigt fram över Hjälmaren och det var hisnande vackert! Tyvärr var inte kameran med på morgonen så jag kunde inte föreviga känslan. När jag kikar ut genom fönstret idag så saknas tyvärr den härliga solen, hoppas den dyker upp under dagen.
Snart dags att förbereda sig för ännu en dag på marknaden. Gabriel skall få följa med på förmiddagen och jag hoppas att han inte tröttnar allt för snabbt.


Det blir ju inte bara försäljning när man är på julmarknad. :-) Igår fick jag en underbar röd trasmatta av svärmor. Har i flera år försökt att få tag på en (till rimligt pris) som skall göra köket julfint. Idag skall jag köpa mig en underbar grå pälsboa i fårskinn. Helt underbar, ni skall få se sen!

Ha en go söndag!

1 kommentar:

  1. hur fint marknadsbord som helst!! Hoppas det gick bra för dig =)

    SvaraRadera