onsdag 30 mars 2011

Lite härligt pyssel!

Inför visningen av nyfiQen-produkter som jag hade förra helgen piffade jag lite i syrummet. Jag blev så inspirerad av en blogg (tyvärr kommer jag inte ihåg vilken) där de gjort en så färgglad tavla av knappar. Limpistol, en Ikea "Ribbaram" med sprucket glas och knappburken behövdes för att tillverka denna tavla - ett Q skall det föreställa. Nu hade jag bara en A4-ram och knapparna var lite stora så därför blev inte bokstaven så tydlig. Det kanske blir ett nytt försök med större ram vid senare tillfälle. Tillsammans med några utskrifter av visdomsord (som jag hittat på Signerat) så blev det en härligt inspirerande vägg ovanför symaskinerna.

1 kommentar:

  1. Kul pyssel!

    Vad roligt att du fått så mycket beställningar på kläder! Grattis!

    Ja men tusen idéer trängs i huvudet just nu och jag känner verkligen igen vårkänslan som har kreativiteten med sig!

    Önskar dig en fin helg och påsk!

    Kram,
    A

    SvaraRadera