torsdag 18 november 2010

Julmarknad i Läppe!

På lördag är det dags för ännu en julmarknad. Det har varit en hektisk tid för att få till en bra kollektion till de fyra försäljningarna som jag skall delta på innan jul ( se högerkanten). Då Johan har tillbringat en hel del tid med garagebygget (innan han fördärvade hälsenan) och jag därför behövde ta hand om Gabriel så fick symaskinerna flytta upp till matsalen för att kunna sy under kvällstid när Gabriel slappnade av framför TVn eller hade gått och lagt sig. Under en kortare tid så fungerar det ju, men man mår inte riktigt bra att ha det så stökigt, jag trivs bättre med att ha systugan i källaren.


Julmarknad på Tomtebo
Läppe
lördag den 20 november kl 10 - 17

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte heller att ha stökigt omkring mig, jag tycker det blir svårare att vara kreativ.

    Vilken söt klänning som provdockan har på sig.
    Lycka till på julmarknaden.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera