onsdag 8 april 2009

Rapporten som uteblir!

Jag har massor att berätta och visa, men tiden räcker inte till. Har inte hunnit pusta ut efter de senaste veckornas stress som ebbades ut något i och med att jag lade sista beställningen på brevlådan igår kväll. Ett underbart litet "nyfödd-set" som skall mot västkusten och vidare upp mot norska gränsen, närmare bestämt Svinesund. Jag återkommer med rapport om både detta set, söndagens marknaden, syfestivalen och vår härliga vistelse i Göteborg. Ja, det är mycket som har hänt sedan sist.

Puuuuusssst!

I väntan på uppdatering och rapport så längtar jag efter våren och ser framemot en härlig påskhelg med både trädgårdspyssel och lite vårstädning. Fönster skall putsas, gardiner skall sättas upp både i kök, arbetsrum och i Gabriels rum. Trädgårdsarbetet skall bestå av plantering av framsidans rabatt och iordningställande av både växthus och terass. Plantering i växthus får dock vänta lite, både för att det är lite för kallt men även för att jag skall lägga tegel på golvet innan växter och annat pynt får komma på plats. Hoppas på en härlig vårhelg!

I väntan på lite mer rapporter så kan ni ju få titta in i min trädgård. Varsågod!

1 kommentar: