torsdag 2 oktober 2008

Uppdateringar på gång!

Även om det inte händer så mycket här på bloggen så kan jag glädja er med att uppdateringar är på gång. Har avverkat en del beställningar samt lite smått och gott till Gabriel den senaste tiden.


Gabriel har idag och fotat sig på förskolan och behövde till detta tillfälle naturligtvis lite nya kläder. Jag hade missat fotograferingen och fick en påminnelse av dagmamman igår. Som tur var hade jag ledig onsdageftermiddag så jag hann med både lite beställningar och 2 bodies med muddbyxor till Gabriel. Ni får dock vänta på lite bilder för det är svårt att fota när man jobbar - mörkt när man åker och mörkt när man kommer hem.


Jag kan fresta er med att det kommer komma inlägg om både guld, vilda hundar och huvudvärmare.



Idag bjuder jag istället på ett gammalt redo-projekt som jag fortfarande är stolt över. Muddbyxor och huvjacka med transfer-tryck på ryggen av en megastor sweatshirt från H2O. Mer om detta set kan ni läsa om i detta gamla inlägget.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar