tisdag 28 oktober 2008

Namnlappar

Vid min förra beställning av namnlappar så missade jag att kontrollera statusen på mina befintliga färger. Jag upptäckte ett tag efter beställningen att de röd/vita lapparna nästintill var slut och detta är den färg som jag använder mest utav.

Nu var det dags att skicka iväg ytterligare en beställning och då blev det två omgångar i "gamla" färger, röd med vit text och svart med ljusblå text dessutom kompletterade jag mitt "lappsortiment" med ytterligare en kombination, grön med vit text. Leveransdatumet var denna gången 14 november, med andra ord är det god marginal till första julmarknaden som går av stapeln den 23:e. Skönt!





Efter denna beställning så känns mitt sortiment av lappar rätt så komplett.


  • gul med svart text
  • svart med ljusblå text
  • röd med vit text
  • brun med turkos text
  • lila med rosa text
  • orange med brun text
  • grön med vit text

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar