tisdag 19 augusti 2008

Ännu en bit kvar till 10 000 besökare

Ja, hos mig är det ännu en bit kvar till 10 000 besökare men bloggen Sand mellan tårna har kommit upp till det besökarantalet och har därför en liten tävling.

Även om det mest är på syrelaterade bloggar jag håller till så håller jag koll på ett antal inredningsbloggar också. De flesta går i stilen vitt och lantligt som är inredningsstilen jag tycker mest om.

Sand mellan tårna är en för mig ny bekantskap som jag föll för direkt. Helt underbar blogg som kryddar den vita inredningen med inspiration från New England. En fantastisk blogg med härlig familjär text och vackra bilder på ett hem som är rent och snyggt i stilen men ändå har en hemtrevlig känsla. Den här bloggen klättrar direkt upp på min "tio i topp-lista".


Här skall jag lusläsa och hämta inspiration för att kunna efterlikna stilen i mitt eget hem. Nu när hösten kryper närmre så blir man ju mer och mer sugen på att förändra och "mysa till det" inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar