onsdag 23 januari 2008

Trötter = Gabriel

Det har blivit lite långt uppehåll med bloggandet för min del. Jag skall försöka att bättra mig. Det är dessutom inte bara bloggandet som blivit mindre utav - att ta kort på Gabriel överhuvudtaget har minskat. Jag har för det mesta med mig kameran var jag än går, men tyvärr inte igår på babysimmet. De två tidigare gångerna så har Gabriel blivit väldigt trött när lektionstiden lidit mot sitt slut, men igår trodde jag han skulle klara sig betydligt bättre eftersom han faktiskt sov riktigt länge på eftermiddagen. Så var dock inte fallet, istället så somnade han i bassängen och sov kanske 5-10 minuter både flytande på mage och på rygg i famnen på Johan. Som sagt var inget bildbevis kan jag påvisa då kameran för en gång skull låg hemma. Däremot har jag ett bildbevis på att mat kan vara rejält sövande.



Det har hänt två gånger att Gabriel har somnat när han har ätit, en gång när Johan matat och en gång när jag har matat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar