måndag 3 september 2007

Gravidmagen

I början var jag lite dålig på att ta kort på hur magen växte, men man får iallafall en bild av att den växer och växer under graviditeten. Enligt tillväxtkurvan hos barnmorskan så har jag legat strax över "normal" hela tiden förutom under v 28-32 då jag nästan nådde upp till den övre kurvan.



Nu känns magen endast stor och otymplig men det är väl inte så konstigt med tanke på att jag börjar närma mig 14 dagar över tiden. Jag hoppas nu att Krabaten fortfarande är en söt liten bebis och ingen jätte-Krabat som inte känns nyfödd när den tittar ut.

3 kommentarer:

  1. Det var lite skillnad på maggen. Hur många gånger har du traskat emot bordskanter mm i tron om att du är mindre!? Vvvvad skönt att ni fått ett datum nu. Vi väntar ivrigt på besked..

    SvaraRadera
  2. Hoppas krabaten behagar titta ut snart, kanske tom redan innan onsdag.

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du fått din lilla bäbis när du läser detta, jag har fått alla mina barn i v36.
    Så jag kan nog inte föreställa mig hur det är att gå över tiden!
    Lycka till!!

    SvaraRadera