söndag 14 oktober 2012

Festplanering

Vi gör ett nytt försök med återuppstart av bloggen - jag har inte bara fått ny inspiration av att sy utan vill nu gärna visa upp det också. Bloggen är väl bästa stället att göra det på? :-)



Förra helgen var jag på en alldeles underbar kurs i att sy underkläder. Det var härliga Lisa från LG Sömnad som höll i kursen, som jag verkligen kan rekommendera. För er som blir nyfikna på underkläder så kan jag nämna att Lisa kommer att finnas på Syfestivalen nästa helg Jag fick inte bara hjälp med att sy underkläder utan härligt umgänge, underbar mat och fantastisk inspiration till att sy. Jag köpte några härliga tyger som skall bli snygga klänningar är det tänkt. Ett av tygen är en mörkgrå¨stretchspets som är tänkt till en slät och enkel klänning med tillhörande underklänning. Den är tänkt att användas då vi skall på 40-årsfest nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar