tisdag 1 mars 2011

Vår- och sommarkollektion!

Förutom att sy till Gabriel och till mig själv så fortsätter jag att producera vår- och sommarkollektionen till nyfiQen. Första helgen i mars har jag fått äran att visa upp mina produkter på ett närbeläget dagis i form av en "modevisning i hemmet" som jag kallar det. Därför vill jag få kollektionen klar så jag har härligt sommarfräscha och nya kläder att visa upp. Härom veckan så fick jag även det glädjande beskedet att mina produkter även i sommar kommer att säljas i butik på Säfstaholms Slott i Vingåker. Så skoj! Inom kort kommer även webbutiken uppdateras med vår- och sommarkollektionen.




En härlig och glad Bellis kommer att ingå i sortimentet och denna klänning finns redan nu uppsydd i alla storlekar, 62/68 - 110/116. Klänningen är sydd i gul velour "retroringar" från Mjuka Tyger och till kantband har jag använt stark rosa interlock från JnyDesign. Inte så mycket mer att orda om mer än man blir så glad över denna färgrika klänning!




modell: nyfiQen Bellis som finns i stlk 62/68 - 110/116

material: gul velour "retroringar" från Mjuka Tyger och stark rosa interlock från JnyDesign

att tänka på: denna klänning gör mig lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar