tisdag 16 november 2010

Produktfotografering!

Helgen som gick spenderade jag på västkusten tillsammans med mina barndomskamrater. Temat var tjejhelg med mycket vila och rekreation vilket resulterade i att kroppen nu känns full av energi. Helt underbart och välbehövligt. Vi njöt av god mat, underbar dryck, härliga promenader, mycket prat och diskussioner och bubbelbad med efterföljande dopp i havet. Tack tjejer!



Eftersom stugan har stora panoramafönster som ger bra ljus och vita panelväggar så passade jag även på att ta lite produktfoton. Jag ligger verkligen efter med detta och höst- och vinterkollektionen borde ha kommit upp på hemsidan för länge sedan. Nu hann jag dock inte med att fota alla nya produkter så det arbetet får fortsätta i helgen. På vardagkvällar fungerar det dåligt då jag inte har någon bra belysning som återger färgerna korrekt. Ett bättre objektiv, belysning, stativ och fjärrutlösare skulle nog kunna åtgärda detta, eb bra julklapp kanske!?!



Kika in på hemsidan http://www.nyfiqen.se/ inom kort så kan ni se de nya produkterna. Här ovan är endast en del av allt nytt som är på gång.

1 kommentar:

  1. Åh det låter alldeles fantastiskt med en tjej-helg i fina huset! Så underbart med panoramafönster att följa årstiderna genom!

    Hoppas du har det gott annars!
    Kram,
    A

    SvaraRadera