onsdag 13 maj 2009

Säljstart!!!


Säljstart är ett ord jag ibland använder mig av i mitt ordinarie yrke, jag jobbar faktiskt heltid men försöker ju att hålla igång en viss försäljning av barnkläder på fritiden. Säljstart idag gäller inte mitt jobb utan istället för mimiS. För idag är det skyltat och klart på Övre Djupedalsgatan 4 i Göteborg, närmare bestämt hos ExAmino. Där hittar ni en mindre kollektion vår/sommarkläder och mer kommer det att fyllas på med.







Välkomna dit för att känna och klämma (och köpa) kläder ifrån mimiS. Kanske kan du även passa på att köpa lite lyx till dig själv också av Eva-Lotta som driver ExAmino.

3 kommentarer:

  1. Spännande, lycka till! Det kommer säkert att gå lysande!

    SvaraRadera
  2. Skojigt! Håller tummarna för en lyckad försäljning.

    SvaraRadera