måndag 8 december 2008

Tour - julmarknader är avslutad!

Julmarknad i Läppe


Våra inbokade julmarknader är alla avslutade i och med den intensiva helgen som varit. Marknaderna avslutades som jag tidigare skrivit med julmarknad på St Djulö i Katrineholm som varade i två dagar. En intensiv men lyckad helg har det varit och som sammanfattning på de tre julmarknaderna mimiS har deltagit i så måste man säga att resultatet har varit över förväntan. En hel del har jag sålt och en kraftig marknadsföring är resultetet. Förhoppningsvis har man lärt sig ett och annat inför kommande marknader (för det här var så kul så det fortsätter jag med) och jag hoppas även på att en och annan beställning kommer att droppa in efter det här, många lappar med kontaktuppgifter är ju utdelade.


Julmarknad på Nyköpings hus



Att julmarknaderna är avslutade innebär inte att jag får ta en välbehövlig paus, utan det finns en hel del beställningar som pockar på uppmärksamhet. Det blir till att ta en sista kraftansträngning i två veckor för att sedan kunna ta lite jullov efter det. Jag skall iallafall försöka ta mig tid till att blogga om lite sydda alster för det finns gott om obloggade sömnadsverk och för släkt och vänner tänker jag visa upp lite bilder på vad som händer här hemma, då det var länge sedan sist.


Julmarknad St Djulö herrgård, Katrineholm



På återseende!

1 kommentar: