måndag 2 juni 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Pyssel på Torp "Stratus" och här kommer mina svar.

3 namn jag går under:
Camilla, Mimmi, syrran.

3 saker som skrämmer mig:
Cancer, spindlar och att inte duga till.

3 saker som jag har på mig:
Förlovningsring, nattlinne och glasögon.

3 sanningar om mig:
Jag är en dålig på att ta mig tid till mina vänner pga att jag har mycket om och kring mig, jag har "sprungit in i väggen" för några år sedan, jag saknar min mamma som gick bort i cancer 2002

3 saker jag verkligen vill ha:
Pfaff Expression 2038, Janome CoverPro 1000, Janome MemoryCraft 350E - äh vad det inte bara pyssel det handlade om? OK!

Nytt svar: mer symaskiner ;-) , att vår familj (jag, Johan, Gabriel och mina extrabarn Josefine, Mikael och Mattias) får vara friska och utan större motgångar, en lottovinst på 100 miljoner för att kompensera att dygnet inte kan ha 48 timmar. På detta vis skulle vi kunna köpa oss hjälp med alla "måsten" för att koncentrera oss på allt vi vill göra.

3 kreativa pysslare som jag skickar detta vidare till:
Alfie, Carolina, Fiffiluren

Många är redan utmanade och det är svårt att hitta "nya kandidater". Jag hoppas ni inte redan har varit med i "racet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar